February 14, 2011

 pertama kali ku dengar suara mu..
 sayunya hatiku merindui dirimu
 walaupun belum kita bersua muka
 namun aku tetap jatuh cinta

 pertama kali ku bertemu denganmu
 sayunya hatiku melihat senyuman mu
 aku mengharap engkau menerimaku
 kerana aku bersedia menyintaimu

 akan ku renang lautan yang berapi <co>
 membuktikan kehebatannya cinta ini
 tetapi jika kau meninggalkan aku
 terhiris hati ini...terguris jiwa ini...
 menangis tak berlagu...ohhhh...
 biarpun ombak yang merubah pantai
 kasih ku takkan hancur berderai
 biarpun hari berganti hari
 dirimu tetap ku nan..ti ohhhh...
 sayangku pimpinkan tangan ku
 me..nuju mahligai bahgia..
 kita bersama nikmati kisah cinta
 hidup bagaikan di syurga
 ohhhh..kasih...... 

 ulang <co>

p/s : lgu neh mmang da hawt da kt skuull , sbb syuib yg hawt kn ! btw lagu neh .. fav aku doe .. lagi2 lagu kmne kaw mnghilankn dri n tembok derite .. pewhhh layan gle siot ! hahahhax ..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home