January 14, 2011

Mood : my heart broken !


Hummm , sialan nye laki ! pe mslah kau jantan , kau suke main kn aty pompuan kn ? hesh ! saket nye haty aku .. kau ni harap je 5a tapi prangai  cm lakhnat , darie skarang aku mlas nk percye jantan ! jantan sume same ! cm puki ! suke sket kn aty aku ! pe msalah kau ..Nur Sarah Ezryn Bt Ungku Redza ku Redza! awek kau kan jantan ! hahak , pompuan suke kn kau ? urhh tlg la .. kau yg mnx couple .. aku yg kne .. kau piker kau matang sngad ke jantan ! muke cm taek dlam jamban nk sebok ! saket nye haty aku , aku nk jantan yg bek kud ! bkn prangai mcm kau ,, pntek la kau bohjan bohsia mne la nk kat kau prangai cm lakhnat dowh ! alah , x yah nk mengelabah lah pantek !  don't break my heart k ! 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home