February 17, 2011

HRMM , YE .. ITU BETOL ! 


       Tadie aku bkk facebook .. then aku bukak la notification aku then ade orang post kt Kami Si Blogger .. then ade la sorang haba allah neh post kn kt blog die 'apa warna anda .. aku bukak la .. 


      Then aku bkk la , pastu aku tngk warne ikot kelahiran then die tules kt situ .. April 1st - April 10th .. warne *NAVY .. tuan pnye blog uhh tules cm neh .. 


      You are attractive, and love your life. You have a strong feeling
towards everything. And very easily distracted. Once you get angry at someone, it's hard for you to forgive them.


                                                   MAKSODNYE ! 


       Awk menarik , dan awk cinta hidup awk   .  awk ada satu perasaan yg kuat
ke arah semuanya . Dan mudah terganggu . Bila sja awk marah pada seseorang ,  sangat susah untuk anda memaafkan nye .. ..

 
           Ye ke aku menarik , aku rse x lah .. msti lah kite sume cinta , mesti ahh .. aku ade perasaan suke kt bnde2 yg unik tahu ? a'ah aku taim belajar msti ade org ganggu jewp. mcm aku marah kt ain .. mesti akussh nk maafkn die .. knp ek ?

           If korg nk tahu korg punye warne ape juz buka laman web neh :
 apa warna anda ?  click jewp kt sbelah neh yg perkataan apa warna anda uhh .. k 

               

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home