February 18, 2011

LOVING =='


     Hehey u all :D .. nmpak x kt ats tu gmbar siapa ? kalau pndai teka lah .. tu saya la .. saya x cantek pon .. dah tahu saya x cntek x pyah mengumpat yer sayer mintak sngad .. awk nmpak x tulisan kt ats tu ? nmpak kn ? so korg cm ne dah dapat pasangan yg jujur n ikhlas kew ha ? saya nk bagitahu la .. 


     Knape bile saya sekola kt SEKOLAH KEBANGSAAN BANDAR TUN HUSSEIN ONN .. dak2 sne x malu pon kan kalau nk jln sebelah dak laki kew .. kt sne dak darjah 4 ddk kt dlm kelas ddk sebelah dak laki standard je .. nk pinjam barang pon okie2 jer .. 


     But bile kt SEKOLAH KEBANGSAAAN KANTAN PERMAI .. dah pndai couple2 .. dak darjah 1 pon dah pndai suke2 .. ish2 .. kalo mcm tuh cm nie nk paying attention eh ? susa la .. dgn saya2  ter jebak sekali dengan couple2 neh .. plek nyerw la .. k lah bye .. PLEK2

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home